jueves, 24 de febrero de 2011

A miña aldea

É unha aldea solitaria, e con moi pouca xente. A casa que teño nela está embruxada. É moi grande, dunha cor gris oscuro; home, é de pedra.Dise que alí morreu unha persoa; eu paso. Teño un cabalo, unha burra, unhas galiñas e tamén un porco. Ten unha terraza a punto de desplomarse, un ático mais un sotano (no soto é onde se di que morreu aquela persoa). Sitúase no oeste. Un pouco máis lonxe vive o "xerif" e iso que só deben de vivir unhas...4 persoas sen contar a miña tia avoa Gladis. Pásomo moi mal alí; dame mediño. As diversións que hai alí son:

1ª correr detras dos esquíos 
2ª recoller as "cacas" do porco 
3ª durmir 
4ª non facer nada 
5ª meter a man na boca da serpe
-miña aldea invenada!
Patricia, 1ºA



                              






No hay comentarios:

Publicar un comentario