domingo, 19 de junio de 2011

REsumo do libro Chamademe Simbad!

O libro trata dun neno chamado Paulo,mais coñecido como Simbad o Mariñeiro que é como lle chama o seu avó.Porque ten alzheimer,e dicir,que olvidase das cousas, e di que o mundo esta rodeado de piratas e filibusteiros.Un día os pais de Simbad deciden mandar ao avó a unha residencia,pero o avó escapase e vaille deixandolle cartas con pistas de como encontralo.Nunha carta que recibiu no colexio viña unha chave, e unha indicacion de onde encontralo , nuha taberna,cando lle pregunta aos seus pais pola taberna enfadanse  polo que quere descubrir, enton no cuarto do seu avo encontra unhas fotos en unha nota sobre a direccion da taberna e  tamen descubre que o seu avo tiña un irmam chamado Bernardiño y  ao final na taberna todo aclarase porque habia fuxido o avo, era porque non queria separarse do seu neto.

.Este conto e moi fantastico e resulta divertido cando xa levas lido un pouco

16 comentarios:

  1. Devo comunicaros que neste resumo hai un erro, xa que en vez de poñen "...Bernardiño e ao final...." pon "....Bernardiño y ao final..."

    ResponderEliminar
  2. a carta non a recibe no colexio a recibe no patio da súa casa.

    Saudos

    ResponderEliminar
  3. Es un resumen demasiado escaso y con bastantes errores y desordenada. No me gusta mucho.

    ResponderEliminar
  4. Es un resumen demasiado escaso y con bastantes errores y desordenada. No me gusta mucho.

    ResponderEliminar
  5. Ten moitos errores, meu. Non vale pra o esamen, meu.
    De que vas ti lojo, meu. Vaia por dios, que mal se che da resumire, meu. Manueldo le da un 3/10, meu.

    Machomen está decepsionado, meu.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. JAJAJAJSHSJSH moita razón, vou suspender o exame ����

      Eliminar
    2. eu teño o examen mañan e non empecei o libro

      Eliminar
  6. Tendría q poner q personajes hai

    ResponderEliminar
  7. MEU DEUS. Está un pouco mal resumido, porque lle faltan cousas moi importantes e, a carta non a recibiu no colexio,recibiuna no patio da sua casa, e tamén hai erros

    ResponderEliminar
  8. non ten só erros no resumo se non que tamen ten moitas faltas de ortografía. Ademais se salta moitas partes importantes.

    ResponderEliminar